چهارشنبه ۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳
«خوشبختانه شیر» به بازار کتاب آمد

کتاب «خوشبختانه شیر» جدیدترین اثر نیل گیمن، از رمان نویسان معروف انگلیسی است که در روزهای تعطیلات عید نوروز خواندن آن را به کودکان و نوجوانان رمان‌دوست پیشنهاد می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)  تعطیلات عید نوروز فرصت مناسبی است برای مطالعه رمان «خوشبختانه شیر» نوشته نیل گیمن با ترجمه پرناز نیری. این کتاب حاوی یک رمان کودک برای بچه‌های گروه سنی «ب و ج» است.
 
این کتاب ماجرای خواهر و برادر کوچکی را بیان می‌کند که مادرشان برای ارائه مقاله‌اش درباره مارمولک‌ها به یک کنفرانس می‌رود و قرار می‌شود تا برگشتنش پدر خانواده از خانه و بچه‌ها مواظبت کند. معمولا وقتی مسئولیت خانه و زندگی و بچه‌ها دست پدر خانواده می‌افتد خرابکاری پیش می‌آید به ویژه اگر بابای خانه سر به هوا هم باشد. اما به بچه‌ها خیلی خوش می‌گذرد. در این کتاب خریدن یک بطری شیر از مغازه‌ای سرخیابان داستانی هیجان انگیز در پی دارد.
 
در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «هنوز پام را از مغازه بیرون نگذاشته بودم که یکهو صدای عجیبی شنیدم. احساس کردم صدا از بالای سرم می‌آید. یک همچین صدایی بود: تاپ تاپ تاپ تاپ. سرم را که بلند کردم دیدم یک سفینه عظیم نقره‌ای بالای سر خیابان مارشال تو آسمان چرخ می‌زند. به خودم گفتم: «به به. آدم هر روز از این چیزها نمی‌بیند و بعد اتفاق عجیبی افتاد...»
 
واحد کودک انتشارات افق، کتاب «خوشبختانه شیر» را در قالب 128 صفحه با شمارگان دو هزار و 200 نسخه و قیمت 70 هزار ریال منتشر کرده است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها